Dag 1: Start van het project. 

Dag 2:  Bij de tweede les van het project zijn wij met z'n alle gaan oriënteren. Dit is alles wat wij in deze les hebben gedaan. Wij kozen ervoor om dit gezamenlijk te maken zodat iedereen een duidelijk overzicht heeft van het project.

Dag 3: In de leergroep les op vrijdag zijn wij gezamenlijk gaan werken aan het Scrumbord. Hier hebben wij alle taken en punten verdeeld per persoon. Dit dient als onze planning.

Dag 4: Aan de hand van deze foto zie je dat Joshua is begonnen met het opstarten van de site. Puck is begonnen met contact gegevens te zoeken van verschillende ouderenzorg instellingen. Na het verzamelen van de contact gegevens hebben Laurine en Puck om en om een instelling gebeld.

 

Dag 5: Aan de hand van deze foto kun je zien dat Laurine en Joshua bezig zijn met het verder maken van de site. Hier hebben wij twee uur lang aan gewerkt. Ondertussen zijn Sanne, Puck en Hannah verder opzoek gegaan naar een oudereninstelling.  

Dag 6: Van deze dag hebben wij een foto collage gemaakt, hierop kun je zien dat Sanne bezig is met het maken van Sitemap. Puck is bezig met het maken van het logboek en het aanpassen van kleine dingetjes op de site. Hannah en Joshua zijn bezig met contact zoeken met de instelling die wij hebben proberen te benaderen. Vervolgens zijn zij naar de instelling toe gegaan om informatie te krijgen. Dit omdat wij via telefonisch contact geen duidelijkheid kregen.

Dag 7:  Deze les hebben wij de planning aangepast en is de site map verder af gemaakt. We zijn deze les ook begonnen aan het maken van het draaiboek en zijn wij verder gegaan met de checklist van Mardi.

Dag 8: Dag van de uitvoering bij de Pieter raad stichting in Heerhugowaard. Deze daf gaan wij voor 10 ouderen een high tea verzorgen. Ook zal de doelgroep analyse gemaakt worden.

Dag 9:  Controleren, evalueren, reflecteren.

Dag 10: Inleveren van het project.